مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-24اقتصادي

پرداخت 61 درصد تسهیلات مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تسهیل پرداخت و دریافت تسهیلات کرونایی، گفت: از مجموع 300 میلیارد تومان تقاضای تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا تاکنون 189 میلیارد تومان در سطح استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه نادر صادقی در جلسه کمیته اقتصادی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به اختصاص یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: ضروری است بانک های عامل استان روند پرداخت این تسهیلات را تسهیل کنند.

وی از افزایش رقم این تسهیلات به 160 میلیون ریال خبر داد و افزود: تاکنون 61 درصد از پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات به نتیجه رسیده است و از 300 میلیارد تومان درخواست تسهیلات 189 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رغبت کم مردم برای دریافت این تسهیلات، تاکید کرد: بالا بودن نرخ سود، مبلغ پایین تسهیلات و دوره دو ساله بازپرداخت تسهیلات، سه عاملی هستند که مردم را از دریافت آن دلسرد می کند بنابراین باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم تشویق به دریافت تسهیلات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 61 درصد تسهیلات مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی

پرداخت 61 درصد تسهیلات مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی