مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-24سياسي

جلسه شورای شهری ها با شورای نگهبان/ تذکر محسن هاشمی به حناچی


رییس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جلسه اخیر اعضای شورای شهر برخی از کلانشهرها با شورای نگهبان ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران د ر صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری جلسه شورای شهری ها با اعضای شورای نگهبان اظهار داشت: روز گذشته با نمایندگانی از شوراهای شهر برخی از کلانشهرها جلسه ای با اعضای شورای نگهبان درباره مصوبه اخیر مجلس و نگاه تقلیل گرایانه به شورای شهر داشتیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه اخیر مجلس کاهش اختیارات شورای شهر مدنظر قرار گرفته بود که این مسأله به ویژه در بحث عوارض مطرح بود که خوشبختانه مذاکرات و کارشناسی های لازم با همکاری شورای نگهبان صورت گرفت و قرار شد کارگروهی حقوقی بین شورای شهر و شورای نگهبان تشکیل نشود.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: قرار است چند نفر از اعضای شورای شهر تهران دراین کارگروه حضور یابند و از آنجا که شوراهای شهر یکی از مردمی ترین نهادها و ارکان قانونی جمهوری اسلامی به شمار می رود با برگزاری این جلسه و تصمیم نهایی از تضعیف شدن رهایی می یابد.

هاشمی به انجام پروژه مترو تهران در اوج جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تهران بیش از 200 کیلومتر خط مترو دارد و اکنون که ترامپ از کاخ سفید رفته و سناریوی فشار حداکثری با شکست مواجه شده است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای شهری ها با شورای نگهبان/ تذکر محسن هاشمی به حناچی

جلسه شورای شهری ها با شورای نگهبان/ تذکر محسن هاشمی به حناچی