مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-24ورزشي

چرا محمود فکری به جای مسائل فنی از پرسپولیس حرف می زند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این روز ها لیورپول حال و روز خوبی در لیگ جزیره ندارد و در عوض دشمن دیرینه آن ها یعنی منچستریونایتد عملکرد قابل توجهی داشته است.

- سرمربی تیم استقلال، نفر اول نیمکت این تیم در نشست های خبری خود درباره همه چیز صحبت می کند، جز مسائل فنی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این روز ها لیورپول حال و روز خوبی در لیگ جزیره ندارد و در عوض دشمن دیرینه آن ها یعنی منچستریونایتد عملکرد قابل توجهی داشته است.

در این میان یورگن کلوپ سرمربی قرمز های مرسی ساید در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، اما نه برای شرایط فنی تیم بلکه به خاطر اظهارنظرهایش! کلوپ در سال جدید میلادی و بعد از شکست های تیمش به جای صحبت درباره مسائل فنی درباره پنالتی های منچستریونایتد سخن می گوید و هواداران این تیم چنین اظهارنظر هایی را نمی پسندند.

حالا کیلومتر ها آن طرف تر و در تهران، محمود فکری سرمربی استقلال که به سبک بازی لیورپول هم علاقه زیادی دارد و به گفته خودش می خواهد تیمش مثل قرمزپوشان بازی کند رویه هفته های اخیر کلوپ را در پیش گرفته است.

درواقع گویا او برای شبیه شدن به لیورپول اول از خودش و کلوپ شروع کرده است! محمود فکری بعد از دیدار مقابل سایپا و دومین شکست تیمش در لیگ دوازدهم کمتر درباره مسائل فنی صحبت کرد و به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محمود فکری به جای مسائل فنی از پرسپولیس حرف می زند؟

چرا محمود فکری به جای مسائل فنی از پرسپولیس حرف می زند؟