مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-24سياسي

برای حل مشکل سوخت هواپیماهای باربری فرودگاه پیام تلاش می کنیم


مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: یکی از مشکلات این منطقه موضوع یارانه سوخت به پروازهای کارگو(باری خارجی) است که تلاش می کنیم تا این موضوع برطرف شود.

- ایسنا/البرز مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: یکی از مشکلات این منطقه موضوع یارانه سوخت به پروازهای کارگو(باری خارجی) است که تلاش می کنیم تا این موضوع برطرف شود.

علیرضا عباسی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه از ظرفیت هایی برخوردار است که برخی از آنها برای رونق هر چه بیشتر نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اضافه کرد: یکی از این موارد یارانه سوخت است که این یارانه به بخش مسافری داده می شود اما بخش کارگو که ازنظر اقتصادی برای منطقه و کشور می تواند سودآور باشد از آن بی بهره است.

عباسی گفت: در این بین مجلس با اصلاح و یا وضع قوانین جدید در راستای رفع موانع تولید و تسهیلگری می تواند اقدامات خوبی را انجام دهد که ما نیز تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا این مشکل در پیام مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکل سوخت هواپیماهای باربری فرودگاه پیام تلاش می کنیم

برای حل مشکل سوخت هواپیماهای باربری فرودگاه پیام تلاش می کنیم