مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-24سياسي

تحریم ها در حال بی اثر شدن است/ساخت واکسن کرونا در سخت ترین تحریم ها


عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با اشاره به ساخت واکسن کرونا درسخت ترین تحریم ها گفت: وقتی تحریم های آمریکا دارد به ته دیگ می خورد و ایران در مباحث علمی و نظامی به رشد و شکوفایی می رسد یعنی سلاح تحریم در حال بی اثر شدن است.

- مجتبی نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا به دلیل اینکه رفتار ایران مبتنی بر استقلال بود و همانند گاوهای شیرده منطقه منافع امریکا را تامین نمی کرد به خیال باطل فکر نابودی نظام مقدس اسلامی را در سر می پروراند و از هیچ گونه دشمنی فروگذار نکرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: جنگ سخت هشت ساله، جنگ های هیبریدی و تهاجمات فرهنگی گواه این دشمنی است اما به دلیل اینکه آمریکا در مجامع بین الملل نمی تواند بحث تغییر نظام را مطرح کند، موضوع تغییر رفتار را مطرح می کند اما همه می دانیم که با ماهیت انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن بر روی سایر ملت ها دشمنی دارد.

وی تصریح کرد: این دشمن خونخوار ملت ایران همه تلاش خود را برای جلوگیری از قدرتمند شدن کشورمان می کند و در تلاش است که  تک تک مولفه های قدرت را در کشور شناسایی کند و از بین ببرد.

 گراها و ادبیات نابخردانه تعدادی از سیاسیون باعث شده امریکا فکر کند در تحریم موفق است این استاد علوم سیاسی تاکید کرد: آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها در حال بی اثر شدن است/ساخت واکسن کرونا در سخت ترین تحریم ها

تحریم ها در حال بی اثر شدن است/ساخت واکسن کرونا در سخت ترین تحریم ها