مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-23حوادث

انتقال پیکر بی جان زن 69 ساله از ارتفاعات کرمان بعد از 8 ماه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 12 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای انتقال پیکر بی جان زن 69 ساله در ارتفاعات منطقه کوهپایه کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 12 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای انتقال پیکر بی جان زن 69 ساله در ارتفاعات منطقه کوهپایه کرمان خبر داد.

رضا فلاح اظهار کرد: در اولین عملیات جستجو مورخ 23 خردادماه امسال، نجاتگران تیم کوهستان کرمان در پی مفقود شدن زن 69 ساله در محل روستای فوسک به منطقه کوهپایه کرمان اعزام شده و به مدت یک هفته در جستجوی این فرد مفقودی تلاش کردند.

وی با اشاره به پیمایش روزانه نجاتگران به طول 33 کیلومتر در اولین مرحله عملیات جستجو افزود: علی رغم تلاش یک هفته ای نیروهای امدادی، زن مفقود شده پیدا نشد و مابقی عملیات به نیروی انتظامی سپرده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره دومین عملیات این حادثه گفت: بعد از گذشت 8 ماه با اعلام یک شکارچی مبنی بر پیدا شدن پیکر یک زن در ارتفاعات صعب العبور روستای فوسک بلافاصله نیروهای امدادی به محل موردنظر اعزام و پس از 12 ساعت پیمایش، پیکر بی جان زن 69 ساله را به دامنه کوه انتقال و به خانواده اش تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پیکر بی جان زن 69 ساله از ارتفاعات کرمان بعد از 8 ماه

انتقال پیکر بی جان زن 69 ساله از ارتفاعات کرمان بعد از 8 ماه