مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-23اقتصادي

سرمایه گذاری 22 هزار میلیاردی در طرح های سخت افزاری گردشگری کشور


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرای 2200 طرح سخت افزاری در این بخش با سرمایه گذاری 22 هزار میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرای 2200 طرح سخت افزاری در این بخش با سرمایه گذاری 22 هزار میلیارد تومان خبر داد.

علی اصغر مونسان شنبه شب در نشست با انجمن ها و تشکل های مردم نهاد بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد که در محل استانداری برگزار شد، ویژگی های حاکم بر وزارت میراث فرهنگی را منحصربفرد خواند و تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی نگاه ویژه ای به هر سه بخش فرهنگی، عمرانی و اجتماعی دارد و با حجم گسترده ای از برنامه ها و اقدامات مورد انتظار در راستای توسعه کشور مواجه است.

وی افزود: این حجم از مطالبات که گاهاً ماموریت سایر بخش ها نیز به آن اضافه و بعضاً با قیاس های عجیب و غریبی سنجیده می شود، در حالی مورد انتظار این وزارتخانه است که عملاً در تخصیص اعتبارات و بودجه وضعیت بسیار نحیفی دارد و دولت و نمایندگان مجلس توجه لازم را در این خصوص ندارند.

مونسان با اشاره به وجود 134 هزار اثر ملی در کشورمان، بخشی از مشکلات را به دلیل نوپا بودن این وزارتخانه خواند و گفت: وزارت نوپای میراث فرهنگی در حالی هیچگاه سند توسعه مدونی نداشت که حجم زیادی از کارهای باقیمانده از قبل نیز بر این وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 22 هزار میلیاردی در طرح های سخت افزاری گردشگری کشور

سرمایه گذاری 22 هزار میلیاردی در طرح های سخت افزاری گردشگری کشور