مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-23اقتصادي

اولین آزادراه فارس 1400 افتتاح می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور، وعده داد که آزاد راه شیراز - اصفهان ( اولین آزادراه استان فارس) سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور، وعده داد که آزاد راه شیراز - اصفهان ( اولین آزادراه استان فارس) سال 1400 به بهره برداری می رسد.

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از راه های در دست احداث شهرستان کازرون، گفت: آزادراه شیراز - اصفهان به طول 225 کیلومتر، طولانی ترین آزاد راه کشور محسوب می شود و سال 1400 به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس خادمی، همچنین گفت: شبکه ریلی یزد به استان فارس نیز که طول آن 271 کیلومتر است و از شهرستان اقلید در فارس عبور می کند و بزرگترین خط ریلی است، در بهار سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور، همچنین با اشاره به بازدید خود از پروژه راه سازی در دست احداث در بخش خشت کازرون، گفت: این پروژه، محور دومی است که فارس را می تواند از طریق گناوه به استان بوشهر متصل و نیز بخش خشت کازرون را هم از بن بست خارج کند.

خادمی اضافه کرد: طول محور یاد شده 30 کیلومتر است و با تکمیل مطالعات آن می کوشیم برای سال 1400 در ردیف تخصیص بودجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزادراه فارس 1400 افتتاح می شود

اولین آزادراه فارس 1400 افتتاح می شود