مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-23اقتصادي

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید


همواره در پروژه های عمرانی به دلایلی همچون ضعف در طراحی و یا اجرا، تغییر کاربری سازه، اتصال بتن قدیم به جدید و یا مقاوم سازی نیاز به کاشت میلگرد، - آرماتور و یا بولت در مصالح ساختمانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مقاوم سازی افزیر، انتخاب چسب کاشت میلگرد با کیفیت همواره یکی از دغدغه های پیمانکاران و کارفرمایان می باشد.

در این متن قصد داریم تا به نکاتی که قبل از انتخاب و خرید چسب کاشت می بایست به آن توجه گردد، بپردازیم.

چسب کاشت میلگرد پایه اپوکسی چیست؟ کاشت میلگرد به روشهای مختلفی همچون استفاده از مواد پایه سیمانی، استفاده از مهار مکانیکی و استفاده از مواد پایه اپوکسی انجام می گیرد.

روش شیمیایی کاشت میلگرد به متدی گفته می شود که در آن میلگرد و یا بولت بدون استفاده از مهارهای مکانیکی و تنها با استفاده از چسب شیمیایی کاشت پایه اپوکسی در داخل بتن کاشت می شود.

چسب کاشت اپوکسی چسب کاشت میلگرد با فرمولاسیون ویژه خود، علاوه بر اتصال بسیار عالی به مصالح ساختمانی دارای ظرفیت بارگذاری (استاتیکی و دینامیکی) بالایی می باشد.

همچنین با توجه به نوع ویژه رزین و هاردنر استفاده شده در ساختار چسب، قطر سوراخ و طول مهاری مورد نیاز جهت کاشت میلگرد در مقایسه با چسب های کاشت پایه سیمانی کوچکتر بوده، در نتیجه در مقدار چسب مورد نیاز ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید

چسب کاشت میلگرد و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید