مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23پزشكي

توزیع 1500 کیت بهداشتی/ اجرای طرح حاج قاسم در 300 روستای آمل


فرمانده سپاه ناحیه آمل، از توزیع 1500 کیت حفاظت فردی، دستکش های یک بار مصرف، ماسک ویژه، گان های ضد آب، محلول های ضدعفونی کننده و شیلد در بیمارستان های شهرستان خبر داد.

- سرهنگ جابر عسگری در حاشیه توزیع این کیت های حفاظت فردی به خبرنگار مهر گفت، در این توزیع سراسری اولویت با بیمارستانها، اورژانس ها و مراکز بهداشتی بوده و چنانچه تعداد ماسک و ملزومات مصرفی به قدر کفایت باشد با دیگر نیازمندان شهرستان نیز توزیع خواهد شد.

وی افزود: با حمایت وپشتیبانی خیران وگروه های مردمی شهرستان، بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل در بحران کرونا و وضعیت قرمز کرونایی شهرستان همگام با دیگر گروه های درمان تلاش بسیاری در جهت خدمت به بیماران داشته است.

طرح حاج قاسم هر خانه، یک پایگاه سلامت درآمل فرمانده سپاه ناحیه آمل، همچنین به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کنترل و کاهش تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان را بسیار مفید دانست و گفت: با ابلاغ این طرح در شهرستان آمل هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شد.

سرهنگ عسگری، با اشاره به همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان با سپاه پاسداران درقالب اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی که ازاواخر آبان 99 با شروع شد، اضافه کرد، برآیند این طرح این است که با کمک وزارت بهداشت، سپاه پاسداران و بسیجیان، سایر نهادهای حمایتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 کیت بهداشتی/ اجرای طرح حاج قاسم در 300 روستای آمل

توزیع 1500 کیت بهداشتی/ اجرای طرح حاج قاسم در 300 روستای آمل