مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-23ورزشي

مشکلات را گفتم، آذری بلاکم کرد!


سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در واکنش به تصمیم آذری به در اختیار قراردادن وی به کمیته انضباطی باشگاه، گفت: من از کمیته انضباطی نمی ترسم اما اگر قرار است کسی به این کمیته برود، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در واکنش به تصمیم آذری به در اختیار قراردادن وی به کمیته انضباطی باشگاه، گفت: من از کمیته انضباطی نمی ترسم اما اگر قرار است کسی به این کمیته برود، آقای آذری است، کسی که با کم کاری هایش باعث مشکلات بسیاری برای آکادمی باشگاه فولاد شده است.

محمود جادری در گفت وگو با ایسنا درباره تصمیم سعید آذری در واکنش به اظهارات اخیر او در خصوص آکادمی باشگاه فولاد، اظهار کرد: پس از صحبت هایی که درباره وضعیت آکادمی باشگاه در رسانه ها داشتم، به من خبر داده شد که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفتم.

باید بگویم از زمانی که آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شده، امکانات آکادمی به حداقل رسیده است و او شروع به آوردن بازیکنان درجه دو و درجه سه آکادمی های دیگر به آکادمی باشگاه فولاد کرده است و بازیکن های آکادمی باشگاه را هدر داد.

نگاه آذری فقط به تیم بزرگسالان باشگاه است وی ادمه داد: از زمانی که آقای آذری به باشگاه فولاد آمده است، تمرینات آکادمی به صورت منظم برگزار نمی شود و برای سه ماه تمرینات آکادمی تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات را گفتم، آذری بلاکم کرد!

مشکلات را گفتم، آذری بلاکم کرد!