مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-23ورزشي

تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک /اردو با مجارستان منتفی شد


برنامه آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در سطح آسیا و جهان با یک هفته تاخیر نسبت به زمان مقرر اولیه آغاز شده و با تغییراتی نسبت به قبل پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پیش از این 22 بهمن ماه را به عنوان زمان مقرر برای آغاز اردوی آماده سازی تیمش مقرر کرده بود اما این زمان به دلیل جا به جایی های اعمال شده در زمان مرحله برگشت لیگ باشگاهی کشور و رقابت های گزینشی در منطقه قاره، به تعویق افتاده است.

پیش از این 19 تا 21 اسفندماه به عنوان زمان برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز تعیین شده بود اما طبق تصمیم جدید اتخاذ شده در فدراسیون، برگزاری این مرحله مسابقات به بازه زمانی 24 تا 26 اسفندماه و ه بعد از مسابقات گزینشی جهانی (26 تا 28 اسفندماه) در قطر برگزار می شود.

بر همین اساس زمان آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز از 22 بهمن ماه به 27 بهمن ماه موکول شود.

قرار این بود این اردو به خاطر شباهت شرایط جوی ماهشهر با قطر که میزبان مسابقات انتخابی است در این شهر برگزار شود اما سرمربی تیم ملی به خاطر تعویق زمان آغاز اردوی تیمش و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت - برای سفر به ماهشهر و بازگشت از آن - تصمیم به پیگیری تمرینات در تهران گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک /اردو با مجارستان منتفی شد

تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک /اردو با مجارستان منتفی شد