مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-23ورزشي

برترین های صحرانوردی استان کرمانشاه معرفی شدند


رییس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان کرمانشاه برگزار شد و برترین دونده های صحرانورد استان معرفی شدند.

- احمد روشن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان، اظهار داشت: رقابت دو صحرانوردی  قهرمانی استان گرامی داشت دهه فجر در بخش نوجوانان به مسافت پنج کیلومتر و در بخش جوانان به مسافت هشت کیلومتر در جاده هلشی کرمانشاه روز گذشته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به منزله مسابقه انتخابی برای مسابقات برای قهرمانی کشور در شهرستان خرم آباد، در هشتم آبان در بخش بانوان و برای 18 بهمن ماه در بخش آقایان خواهد بود اما برخی از ورزشکاران و خانواده های آنها به دلیل شیوع بیماری کرونا از حضور در این مسابقات جلوگیری کرده اند و در مجموع بیش از 20 ورزشکار از سراسر استان در این مسابقات در دو بخش حاضر هستند.

رییس هیأت دوومیدانی استان کرمانشاه اضافه کرد: با احترام به دغدغه خانواده ورزشکاران اگر پس از این مسابقات نیز ورزشکاران سایر شهرستان های استان علاقمند به حضور در این رقابت باشند، می توانیم فرایند انتخابی آن ها و رکوردگیری را در همین مسیر انجام داده و در صورت انتخاب به جمع نفرات اعزامی اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های صحرانوردی استان کرمانشاه معرفی شدند

برترین های صحرانوردی استان کرمانشاه معرفی شدند