مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-23اقتصادي

واحدهای تولیدی دارنده زنجیره کامل تولید حمایت می شوند


مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: واحدهای متقاضی که زنجیره کامل تولید دارند، در حیطه وظایف و اختیارات، تحت حمایت استاندارد قرار می گیرند.

- ایسنا/یزد مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: واحدهای متقاضی که زنجیره کامل تولید دارند، در حیطه وظایف و اختیارات، تحت حمایت استاندارد قرار می گیرند.

محمد رضا زارع بنادکوکی در بازدید از یک تولیدی انواع تشک خواب فنری، گفت: واحدهای تولیدی می توانند با تکمیل زنجیره تولید خود از اتلاف منابع مالی، انسانی و غیره جلوگیری کنند و با ایجاد ارزش افزوده، خلق ارزش کرده و به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی با تاکید بر این که تدارک و لجستیک مواد اولیه ایی که قرار است در فرآیند تولید مشارکت داشته باشند، جدای از هزینه بر بودن، نیازمند صرف زمان است، اظهار کرد: به واحدهای تحت پوشش این اداره کل توصیه اکید داریم در صورتی که می توانند در استان یا حتی در مجاورت واحدهای تولیدی خود به تولید مواد اولیه و آماده سازی کالاهایی که حد واسط تولید محسوب می شوند، مبادرت کنند و به هیچ عنوان فرصت را از دست نداده و سرمایه گذاری لازم را انجام دهند که علاوه بر منافع مالی، استقلال تولید را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل استاندارد استان تاکید کرد: گردانندگان بنگاه های اقتصادی با بکارگیری و استفاده از نخبگان و مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی دارنده زنجیره کامل تولید حمایت می شوند

واحدهای تولیدی دارنده زنجیره کامل تولید حمایت می شوند