مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-23ورزشي

محمد تابع: لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیکی هنوز ابلاغ نشده است


به گفته دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و با وجود گذشت بیش از 40 روز از تصویب لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیکی، این لایحه هنوز به مرحله ابلاغ نرسیده است.

- محمد تابع در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی دستخوش تغییراتی به نفع پارالمپیکی ها شده است، گفت: پیش از این استخدام قهرمانان پارالمپیک - نفر اول در رشته انفرادی و همچنین تمامی نفرات در رشته های گروهی - تنها شامل فرزندان آنها می شد اما به موجب اصلاح صورت گرفته از این پس خودِ قهرمانان پارالمپیک هم می توانند از این مزیت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: اصلاح صورت گرفته در آیین نامه جذب و استخدام قهرمانان پارالمپیکی تنها محدود به همین مورد است و کماکان در مورد نفرات دوم و سوم بازی های پارالمپیک یا قهرمانان بازی های پاراآسیایی هیچ امتیازی برای استخدام شدن در نظر گرفته نشده است.

با این حال همین اصلاح صورت گرفته هم می تواند گام بزرگی در جهت حفظ منافع قهرمانان پارالمپیک باشد اگرچه هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده است.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: بیش از 40 روز از تصویب لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیک در دستگاه های اجرایی می گذرد اما هنوز این لایحه به کمیته ابلاغ نشده است و تا زمانی هم که ابلاغی صورت نگیرد نمی توان از آن به عنوان ملاکی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد تابع: لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیکی هنوز ابلاغ نشده است

محمد تابع: لایحه استخدام قهرمانان پارالمپیکی هنوز ابلاغ نشده است