مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 22:452021-01-22اجتماعي

برف روبی و بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران استان، راه یک هزار و 141 روستا برف روبی و بازگشایی شده و راه 38 روستا نیز درحال بازگشایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، کلیم الله وثوقی با اشاره به فعالیت 80 اکیپ راهداری برای بازگشایی محور های مواصلاتی اظهار کرد: با تلاش راهداران استان از اول بهمن ماه تاکنون راه یک هزار و 141 روستا برف روبی و بازگشایی شده و راه 38 روستا نیز درحال بازگشایی است.

وی با اشاره به برف روبی محور های اصلی و فرعی استان از ساعات آغازین بارش برف، افزود: راهداران پس از اتمام عملیات برف روبی در محور های اصلی، با همه توان اقدام به بازگشایی راه های روستایی شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، کوثر، نیر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در شهرستان های خلخال، مشگین شهر، نیر و کوثر به ثبت رسیده است.

وثوقی با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده ها به طور مرتب در حال انجام است، تشریح کرد: 464 نفر نیروی راهداری با 237 دستگاه ماشین آلات در جاده ها و راهدارخانه های استان مستقر شده و در کل دوازده هزار و 628 کیلومتر از محور های اصلی و فرعی استان برف روبی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی و بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل

برف روبی و بازگشایی راه 1141 روستای استان اردبیل