مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-22ورزشي

لیونل مسی برای انتقام می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سال جدید برای لیونل مسی بسیار خوب آغاز شده بود و او در دو بازی ابتدایی موفق به ثبت دبل شد، اما مسی در ادامه دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد را به علت مصدومیت از دست داده و در دیدار فینال نیز بعد از ضربه به آسیره ویالیبره، - لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا برای دیدار مقابل بیلبئو به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سال جدید برای لیونل مسی بسیار خوب آغاز شده بود و او در دو بازی ابتدایی موفق به ثبت دبل شد، اما مسی در ادامه دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد را به علت مصدومیت از دست داده و در دیدار فینال نیز بعد از ضربه به آسیره ویالیبره، بازیکنان بیلبائو در دقیقه 120 با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین اخراج شد.

اگرچه در ابتدا شایعاتی حتی در مورد احتمال محرومیت 12 جلسه ای لیونل مسی نیز منتشر شده بود، اما در نهایت کمیته انضباطی اسپانیای به او تخفیف داده و محرومیت دو جلسه را برای کاپیتان بارسلونا در نظر گرفت.

با این حکم مسی فقط بازی مقابل کورنیا در یک شانزدهم کوپا دل ری و الچه در لالیگا را از دست خواهد داد و از تاریخ 31 ژانویه می تواند دوباره در ترکیب بارسلونا حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی برای انتقام می آید

لیونل مسی برای انتقام می آید