مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:502021-01-22پزشكي

گلایه اینستاگرامی وزیر بهداشت: قرار است فرماندهانی که شهید دادند، تادیب شوند


در پی انتقادات شدید از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، وزیر بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی ضمن حمایت از وی، گلایه های خود را در خصوص برخی مسائل مطرح شده بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب اینستاگرام خود نوشت: قرار است فرماندهانی که یک سال، غصه خوردند، نخوابیدند، بیمار شدند، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند، به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند.

سعید نمکی در حساب اینستاگرام خود نوشت: در 24 ساعت گذشته مرگ و میر کرونا در ایران سرافراز 75، انگلیس 1290 و آلمان حدود هزار نفر بود.

وی ادامه داد: قرار است فرماندهانی که یک سال، غصه خوردند، نخوابیدند، بیمار شدند، شهید دادند تا در عرصه جهانی افتخار بیافرینند، به درخواست پروتکل شکنان تادیب شوند.

این است پاداش و قصه پرغصه ما.

گفتنی است که در پی برگزاری تجمعاتی در شهر قم، برخی مسئولان وزارت بهداشت از جمله علیرضا رییسی معاون این وزارتخانه به این موضوع اعتراض کردند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با انتشار یک فایل صوتی، از علما و مردم شریف قم بابت اظهارات قبلی خود درباره اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی آیین ها و مراکز فرهنگی قم، عذرخواهی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه اینستاگرامی وزیر بهداشت: قرار است فرماندهانی که شهید دادند، تادیب شوند

گلایه اینستاگرامی وزیر بهداشت: قرار است فرماندهانی که شهید دادند، تادیب شوند