مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-22سياسي

امام جمعه ابرکوه؛ رزمایش دریایی و زمینی اقتدار برای معیشت پایدار مردم انجام شد


برخلاف جیغ بنفش معاندان، جاهلان و دوگانه سازان فرصت طلب، رزمایش دریای و زمینی اقتدار در راستای معیشت پایدار و زندگی آرام برای مردم صورت گرفت زیرا معیشت پایدار در گرو تأمین امنیت پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به برگزاری بزرگ ترین رزمایش پهبادی غرب آسیا، رزمایش دریایی اقتدار و رزمایش نیروی زمینی گفت: رزمایش های ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی بود و طی آن از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس و نیز از ناو بندر راهبردی مکران رونمایی شد، تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران بود.

وی اظهار کرد: رزمایش فوق برخلاف جیغ بنفش معاندان، جاهلان و دوگانه سازان فرصت طلب، در راستای معیشت پایدار و زندگی آرام برای مردم صورت گرفت زیرا معیشت پایدار در گرو تأمین امنیت پایدار است.

امام جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه این رزمایش ها هم برای دشمنان ارعاب و هم برای دوستان نویدبخش است، افزود: کوته فکرانی که می گویند این رزمایش ها مستلزم هزینه است چرا فکر نمی کنند که اگر ما اقتدار نظامی و دفاعی نداشته باشیم، باید در برابر حملات دشمن ، منفعلانه عمل کنیم و اگر یکی از پالایشگاه های ما مورد هدف قرار گیرد باید برای بازسازی آن چندین برابر هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه؛ رزمایش دریایی و زمینی اقتدار برای معیشت پایدار مردم انجام شد

امام جمعه ابرکوه؛ رزمایش دریایی و زمینی اقتدار برای معیشت پایدار مردم انجام شد