مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-22سياسي

حمایت از بازنشستگان؛ وظیفه مسؤولان


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: حمایت همه جانبه از کارکنان بازنشسته فارغ از الزام قانونی با توجه به مسؤولیت اجتماعی و تعهد اخلاقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری در نشست اعضای کانون بازنشستگان استانداری سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حمایت همه جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری سمنان فارغ از الزام قانونی با توجه به مسؤولیت اجتماعی و تعهد اخلاقی وظیفه مسؤولان است.

وی گفت: همواره معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان حمایت همه جانبه از کارکنان بازنشسته استانداری را وظیفه خود دانسته و در حد توان برای گره گشایی از مشکلات این افراد در تلاش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: کرونا و مشکلات مالی بخش قابل توجهی از برنامه ریزی های استانداری برای خدمات رسانی مطلوب تر باهدف افزایش رفاه کارکنان بازنشسته این مجموعه را به حالت تعلیق در آورد؛ اما در تلاش هستیم برای ماه های آینده با نزولی شدن شیوع این ویروس تا حد مقدور برخی از برنامه ها احیا و اجرا شود.

منصوری گفت: مجمع کانون بازنشستگان استانداری سمنان به شکل مطلوبی برگزار شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در برگزاری این مجمع نظارت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بازنشستگان؛ وظیفه مسؤولان

حمایت از بازنشستگان؛ وظیفه مسؤولان