مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-22سياسي

مجلس و قوه قضاییه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند


امام جمعه پردیس با اشاره به از دست رفتن سرمایه های مردم در بورس گفت: مجلس و قوه قضاییه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به اینکه برخی از منافقان خود فروخته داخلی واکسن ایرانی را به تمسخر گرفته اند اظهار داشت: این افراد سعی دارند رهبری را مخالف واکسن معرفی می کنند در صورتی که چیزی که برای مسئولین و رهبر مهم است حفظ جان و سلامت مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز با حیرت شاهد رزمایش مقتدرانه ایران اسلامی هستند گفت: نمایش توانمندی ایران اسلامی در رزمایش های یاد شده چشم دشمنان را خیره کرد و بزرگترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش ایران اسلامی انجام گرفت و از شهر و پایگاه موشکی حاشیه خلیج فارس رونمایی شد.

امام جمعه پردیس با اشاره به مشکلات بازار سرمایه، عنوان داشت: بازار سرمایه دستخوش سیاست گذاری و مدیریت غلط شده و قیمت گذاری های دستوری و دستور العمل های اشتباه سرمایه مردم را کم کرده است و در این زمینه انتظار داریم که دولت مشتاقانه کمک ها را بپذیرد تا مشکلات مردم حل شود چرا که حق این مردم نیست که با مشکلات اقتصادی آسیب ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و قوه قضاییه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند

مجلس و قوه قضاییه برای حمایت از مردم در موضوع بورس وارد عمل شوند