مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-22دانش

انسداد یا فکرچاره؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه عزیزی؛ برخی از دولتمردان ما مسیری را طی کرده اند که از ابتدای دوران فناوری جدید ناصرالدین شاه قاجار طی کرد؛ - سیاستگذاران ما به جای آنکه مدام درصدد انسداد باشند، از شیوه مطلوب برای انتقال پیام استفاده کرده و همواره با ادله پاسخگوی موارد باشند و به جای آنکه محدود یا مسدود شوند، از راه های مناسب برای تبدیل نقاط ضعف به قوت استفاده شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، فاطمه عزیزی؛ برخی از دولتمردان ما مسیری را طی کرده اند که از ابتدای دوران فناوری جدید ناصرالدین شاه قاجار طی کرد؛ نپذیرفتن فناوری! این نظریه به این مهم اشاره می کند که در پی نپذیرفتن فناوری و تصویب قوانین مطلوب برای بهره مندی هرچه بیشتر از آن در طولانی مدت و در پی جبر فناورانه استفاده از آن تبعات مخرب تری به جای خواهد گذاشت؛ همچنین پذیرش ناقص فناوری موجب خسارت های فراوانی خواهد شد.

همانطور که در دولت های نهم و دهم نیز شاهد بودیم که چگونه شبکه های اجتماعی یکی پس از دیگری فیلتر شدند و جایگزین های آن ها به سرعت به دل مردم نفوذ کرد و حتی کاسبی ای تحت عنوان فروش گوشی وی چت دار شکل گرفت.

این در حالی بود که باراک اوباما چهره ای سیاسی که در اذهان به خوبی به یادگار مانده است و برخی اهالی فضای مجازی و نیز دیپلمات ها به خاطر ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد یا فکرچاره؟

انسداد یا فکرچاره؟