مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-21سياسي

شاهرود 200 لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد


نماینده شاهرود و میامی با اشاره به اینکه شاهرود 200 لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد، گفت: بحران کم آبی این شهرستان با تکمیل پروژه های آب رسانی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در نشستی که با حضور رییس قوه قضاییه در محل شرکت البرز شرقی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: اگر در وضعیت کنونی قرار بود اقدامات انجام شده در پروژه انتقال آب از سرشاخه های قطری به شاهرود اجرایی شود به بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود.

وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند رفع مسائل و مشکلاتی است که در حوزه حقوقی و قضایی وجود دارد و زیبنده نیست این پروژه ملی 12 سال به دلیل یک حکم قضایی متوقف شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه سرریز آب منطقه قطری به سمت علی آباد کتول است، تصریح کرد: این آب در جنگل هدر می رود درحالی که می توانیم از این میزان آب برای استفاده مردم استفاده کرد.

خانی بیان کرد: سازمان محیط زیست منجر به توقف این پروژه شده است و این در حالی است که هم زمان با اجرای این طرح در گرگان پروژه سد زرین آغاز شد و اکنون 10 سال است که از این پروژه بهره برداری می شود.

وی افزود: شاهرود با کمبود 200 لیتر بر ثانیه آب مواجه می شود که رفع این چالش مهم نیازمند تکمیل پروژه های آب رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود 200 لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد

شاهرود 200 لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد