مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-21سياسي

آزادی 63 زندانی استان سمنان هم زمان با سفر رییس قوه قضاییه


هم زمان با سفر استانی رییس قوه قضاییه، 63 نفر از زندانیان واجد شرایط استان سمنان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور رییس سازمان زندان ها و هم زمان با سفر استانی رییس قوه قضاییه، 63 نفر از زندانیان واجد شرایط استان سمنان آزاد شدند.

رییس سازمان زندان ها در مراسم آزادی زندانیان زندان مرکزی سمنان گفت: سازمان زندان ها به دنبال آزادی زندانیان به هر قیمت نیست و اعتقاد داریم آزادی پیش از موعد بدون اطمینان از تأثیر برنامه های اصلاحی و تربیتی نوعی خیانت به فرد و جامعه است و البته ماندن زندانی پس از اطمینان از اصلاح نیز خیانت محسوب می شود.

محمدمهدی حاج محمدی خطاب به مددجویان گفت: اتفاقات خوب و تغییر مسیر زندگی مستلزم اراده و گام نخست است و شما می توانید تجربه داروی تلخ زندان را به خوبی به دوستانتان منتقل کنید و دستگیر آن ها باشید.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تأکید کرد: پس از آزادی به قولی که در زمان زندانی بودن به خود و خداوند متعال دادید، پایبند باشید.

وی با بیان اینکه شهدا مانند ستاره راهنمای ما در تاریکی ها هستند، از مددجویان خواست زندگی شهید یدالله ندرلو را مطالعه کنند.

هم زمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان، 63 نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند و 23 نفر از این تعداد زندانی در زندان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 63 زندانی استان سمنان هم زمان با سفر رییس قوه قضاییه

آزادی 63 زندانی استان سمنان هم زمان با سفر رییس قوه قضاییه