مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21ورزشي

وعده های بدون عمل اداره ورزش کرمانشاه/ زمین فوتبال هرسین چه زمانی تکمیل می شود؟


احداث زمین فوتبال نیازمند پیگیری و تلاش جدی تر از سوی بخش فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان است نباید کاری که به سختی آغاز شده به راحتی رها شود.

- مسعود کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت زمین فوتبال هرسین، اظهار داشت: در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهرستان هنوز دلیل قانع کننده ای برای این موضوع که چرا زمین های فوتبال بیشماری که در منطقه اورامانات در زمان کمی احداث شد، اما کار تعویض و آماده سازی زمین چمن مجموعه انقلاب شهرستان هرسین دچار وقفه ای طولانی شده را نیافته ایم.

وی ادامه داد: بی شک در ادامه با این وعده های بدون عمل اداره کل ورزش و جوانان استان فقط دچار روزمرگی خواهیم شد همانگونه که پیش از این نیز قول واگذاری یک دستگاه چمن زن به ما داده شد ولی هیچگاه این امر محقق نشد.

رییس هیأت فوتبال هرسین افزود: کار بزرگی که به سختی آغاز شده نباید به راحتی رها شود قطعا پیگیر این موضوع خواهیم بود و از نماینده  مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و اداره ورزش و جوانان شهرستان تقاضای رسیدگی به وضعیت تنها زمین چمن شهرستان را داریم.

وی تصریح کرد: قطع به یقین پس از سال ها مهیا نبودن زیر ساخت و مشکلات موجود در این زمین، آماده سازی آن اتفاقات بزرگی را برای فوتبال شهرستان رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بدون عمل اداره ورزش کرمانشاه/ زمین فوتبال هرسین چه زمانی تکمیل می شود؟

وعده های بدون عمل اداره ورزش کرمانشاه/ زمین فوتبال هرسین چه زمانی تکمیل می شود؟