مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-21سياسي

احیای حقوق عامه از اولویت های بسیج حقوق دانان است


رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور گفت: بخش احیای حقوق عامه یکی از فعالیت های حقوق دانان است و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی مطالبه گر می تواند در کنار مقام های قضایی مطالبه شفافیت اموال مسؤولین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهراب انبارکی در جلسه مشترک با رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: برای اجرای سند تحول حضور نهادهای مردمی ضروری  است که یکی از این نهادها سازمان بسیج حقوقدانان است.

 وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان در سراسر کشور در مسائل بین المللی نقش آفرین بوده، بیان کرد: تعامل با کمیسیون قضایی مجلس و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده در بحث تدوین قوانین از دیگر اقدامات و برنامه های سازمان است.

انبارکی مقوله مطالبه گری در حوزه های مختلف را از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان برشمرد و گفت: با حضور هسته های مقاومت جبهه مقاومت شکل می گیرد.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: در سند تحول بسیج حقوق دانان در راستای پیشگیری از جرم، باید در هر مسجد، در هر بازار، در هر پارک، یک حقوق دان باشد تا دانش حقوقی مردم را بالا ببرد، لذا جهل مردم رافع مسؤولیت کیفری نیست و در حوزه پیشگیری و در حوزه صلح و سازش بسیج آماده نقش آفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای حقوق عامه از اولویت های بسیج حقوق دانان است

احیای حقوق عامه از اولویت های بسیج حقوق دانان است