مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-21سياسي

آغاز زودهنگام جشن نیکوکاری در اصفهان با تاکید بر روش های الکترونیکی


فرآیند برگزاری جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال کمیته امداد اصفهان با راه اندازی کد دستوری #03118877* از اول بهمن ماه آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان فرآیند برگزاری جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال کمیته امداد اصفهان با راه اندازی کد دستوری #03118877* از اول بهمن ماه آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آغاز فرآیند جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری #03118877* از اول بهمن ماه به طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال شده و آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای پایانی سال 99 و نوروز 1400 است.

کریم زارع افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه گیری کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و با تاکید بر روش های الکترونیکی آغاز شده است، ولی بر اساس سنت هر سال این نهاد پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی نیز برپا خواهند شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سال های قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زودهنگام جشن نیکوکاری در اصفهان با تاکید بر روش های الکترونیکی

آغاز زودهنگام جشن نیکوکاری در اصفهان با تاکید بر روش های الکترونیکی