مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-20اقتصادي

مدارس خطرآفرین از جمله مدارس سنگی شناسایی و بازسازی شوند


معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: مدارس خطرآفرین در خوزستان از جمله مدارس سنگی باید شناسایی و برای بازسازی آن اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه مهاجرانی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: خوزستان سهم بسیاری را در عزت ایران داشته و دارد و افراد بزرگی چون شهید جهان آرا اینجا بوده اند و واقعاً استان ویژه ای است.

وی با اشاره به اینکه اگر خیران ملی تمایل به همکاری داشته باشند، خوزستان به آنها پیشنهاد می شود، افزود: خوزستان یکی از استان های گسترده است و میزان پراکندگی و فاصله روستاها و شهرها کار را سخت تر می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: البته این گستردگی همزمان مزیت و چالش است؛ چون هرجایی که جمعیت باشد، آبادانی وجود دارد و دولت باید بهداشت، درمان، زیرساخت های عمرانی و توسعه را به آنها ارائه دهد.

مهاجرانی عنوان کرد: بسیاری از زیرساخت های خوزستان در ایام جنگ از بین رفته اند و برخی شهرها حتی یک مدرسه برای آنها باقی نماند اما اداره کل نوسازی و مجمع خیران مدرسه ساز این استان گام های خوبی را در این زمینه برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خطرآفرین از جمله مدارس سنگی شناسایی و بازسازی شوند

مدارس خطرآفرین از جمله مدارس سنگی شناسایی و بازسازی شوند