مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-20اقتصادي

اتاق فکر بهره وری تشکیل شود


استاندار قم، همه معاونت های استانداری و بویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری را نیازمند امر بهره وری دانست و بر تشکیل کمیته های فرعی و اتاق فکر در این زمینه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست راهبردی توسعه مدیریت استان با بیان این که مفهوم بهره وری نیازمند بازتعریف در ابعاد مختلف است اظهار کرد: این مهم باید از خود سازمان ملی بهره وری آغاز شود.

وی افزود: باید گفت هنوز جایگاه سازمان ملی بهره وری برای مدیران، فعالان اقتصادی، سازمان ها و حتی بخش خصوصی تعریف نشده و به بیان دیگر، یک گفتمان مشترک در بین آن ها شکل نگرفته است.

استاندار قم سپس به ضرورت تجدید نظر در خط مشی ها طی شده توجه داد و گفت: کارنامه و برنامه سازمان ملی بهره وری باید به نقد و بررسی گذاشته شود.

سرمست ادامه داد: بدیهی است که در شرایط فعلی، شاهد یک وحدت رویه در امر بهره وری در سطح کشور نیستیم که این امر نیز نیازمند توجه ویژه است.

وی خاطر نشان کرد: البته بهره وری صرفا تک بُعدی و در حوزه اقتصاد نیست و چه بسا پیاده سازی آن در سازمان های دولتی مهم از پیاده سازی آن در دستگاه های اقتصادی باشد.

استاندار قم سپس به این مهم اشاره کرد که مفهوم بهره وری و تمرین آن باید از خانواده و مدرسه آغاز شود و در دانشگاه ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر بهره وری تشکیل شود

اتاق فکر بهره وری تشکیل شود