مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-20دانش

ایزدی: ویروس کرونا به مرور به ویروسی بی خطر تبدیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله در وبینار علمی که با موضوع واکسن کرونا و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله برگزار شد به سه فرضیه در خصوص آینده واکسیناسیون جهانی کرونا اشاره کرد و گفت: - عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله گفت: نتایج تحقیقات دانشگاه اموری آتلانتا حاکی از این است که ویروس کرونا به مرور به ویروسی بی خطر تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله در وبینار علمی که با موضوع واکسن کرونا و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله برگزار شد به سه فرضیه در خصوص آینده واکسیناسیون جهانی کرونا اشاره کرد و گفت: یک فرضیه این است که با واکسیناسیون جهانی انتشار ویروس در انسان ها تمام شده و به علت عدم میزبان غیر انسانی آمار ابتلا مانند ویروس آبله تقریباً صفر می شود.

همچنین فرضیه دیگری مبنی بر این است که با واکسیناسیون جهانی انتشار ویروس در انسان ها به اتمام می رسد؛ اما ویروس در میزبان های حیوانی رشد و جهش پیدا کرده و مانند آنفولانزا هر سال نیاز به تغییر واکسن است.

وی افزود: فرضیه سوم نیز این است که ویروس در اثر جهش های مکرر به مرور زمان خاصیت بیماری زایی را از دست داده و یا در اثر مصرف غلط دارو ها ویروس دارای جشن های خطرناک تر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: ویروس کرونا به مرور به ویروسی بی خطر تبدیل می شود

ایزدی: ویروس کرونا به مرور به ویروسی بی خطر تبدیل می شود