مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-20حوادث

«مجبورم تا لحظه مرگ دزدی کنم!»


«اگرچه تازه از پای بساط استعمال مواد مخدر برخاسته بودم اما وقتی به چنگ ماموران انتظامی افتادم، نشئگی از سرم پرید و به شدت خمار شدم! حالا هم قاضی کشیک دادسرا دستور داده چند روز در بازداشتگاه پلیس بمانم و همه سرقت هایی را که انجام داده ام بازگو کنم! .

- اگرچه تازه از پای بساط استعمال مواد مخدر برخاسته بودم اما وقتی به چنگ ماموران انتظامی افتادم، نشئگی از سرم پرید و به شدت خمار شدم! حالا هم قاضی کشیک دادسرا دستور داده چند روز در بازداشتگاه پلیس بمانم و همه سرقت هایی را که انجام داده ام بازگو کنم! من همه سرقت هایی را که طی سه ماه گذشته انجام داده ام برای ماموران توضیح می دهم اما زمانی که در حال سرقت اموال داخل خودرو دستگیر شدم هم گفتم: من مجبورم تا لحظه مرگ سرقت کنم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: اینها بخشی از اظهارات سارق 27 ساله ای به نام نصرالدین است که هنگام اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد توسط نیروهای کلانتری شفای مشهد به دام افتاد.

این سارق سابقه دار که مدعی است از حدود 10 سال قبل به دزدی اموال مردم روی آورده است، به 50 فقره سرقت طی سه ماه گذشته اعتراف کرد.

آنچه می خوانید گفت وگوی کوتاه ما با این سارق حرفه ای در حاشیه بازجویی های تخصصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجبورم تا لحظه مرگ دزدی کنم!»

«مجبورم تا لحظه مرگ دزدی کنم!»