مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-20اقتصادي

دعوت از سازمان های توسعه گرای کشور برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از سازمان های توسعه گرای کشور برای سرمایه گذاری در استان دعوت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از سازمان های توسعه گرای کشور برای سرمایه گذاری در استان دعوت می شود.

مشیرالحق عابدی، امروز چهارشنبه یکم بهمن در جریان بازدید از کارخانه کک و واحد ذغالشویی شرکت پروده طبس اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از مهمترین وظایف کمیته ای ذیل ستاد توسعه خاوران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ظرفیت های استان خراسان جنوبی در حوزه های مختلف تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی با هدف بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان است که با جدیت دنبال می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی به ذخایر فراوان ذغال سنگ در شهرستان طبس اشاره کرد و گفت: در راستای اهداف و برنامه های ستاد توسعه خاوران از شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان مجموعه ای کارآمد برای حضور و فعالیت دعوت شده است.

عابدی اظهار کرد: حضور و سرمایه گذاری شرکت امید می تواند، فعالیت های موجود را توسعه بخشد و فعالیت های ستاد توسعه خاوران در راستای توسعه همه جانبه، پایدار و متوازن استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از سازمان های توسعه گرای کشور برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

دعوت از سازمان های توسعه گرای کشور برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی