مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-20اقتصادي

اجرای دوره آموزش چرم دوزی در روستاهای شیروان در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


مدیر آموزش جهاددانشگاهی خراسان شمالی از اجرای دوره آموزش چرم دوزی در روستاهای شیروان در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر آموزش جهاددانشگاهی خراسان شمالی از اجرای دوره آموزش چرم دوزی در روستاهای شیروان در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حسین سامان اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه جهاددانشگاهی به عنوان مجری و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما، در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور و اینکه چرم دوزی یکی از مزییت های این استان در مشاغل خانگی است، دوره آموزشی با حضور یکی از مجرب ترین مربیان رشته تولیدات چرم استان با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان برگزار شد.

وی بیان اینکه 40 نفر از زنان علاقه مند روستای پیرشهید متقاضی استفاده از این دوره آموزشی بودند، افزود: به دلیل محدودیت های کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در نخستین دوره، 16 نفر از علاقه مندان آموزش های مقدماتی را دریافت کردند و تداوم این آموزش ها برای تمام متقاضیان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره های آموزشی مباحث مربوط به مشاغل خانگی برای افراد تبیین می شود، گفت: علاقه مندان به منظور ثبت نام در طرح ملی توسعه مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوره آموزش چرم دوزی در روستاهای شیروان در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

اجرای دوره آموزش چرم دوزی در روستاهای شیروان در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی