مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-20حوادث

کشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ازکشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب پایتخت خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 50هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ازکشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ، ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در کارگاه متروکه ای در شهرک صنعتی عشق آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که مالک کارگاه مقدار فراوانی فرآورده های نفتی را در مخازن بزرگی جمع آوری کرده و به صورت قاچاق خارج از شبکه توزیع می کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی با اعلام این مطلب که روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی های قضایی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل 50 هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت وگاز (گازوییل) در مخازن کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب تهران

کشف 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جنوب تهران