مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-20پزشكي

زمان آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران


وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور قبل از 22 بهمن در گروه های هدف و طبق اولویت بندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رصدخانه سلامت گفت: تست واکسن ایرانی در مجموعه برکت مراحل را به خوبی سپری کرد.

آغاز تست بالینی دومین واکسن کرونای ایرانی از هفته آینده نمکی از آغاز تست بالینی دومین واکسن کرونای ایرانی خبر داد و گفت: دومین واکسن کرونای ایرانی اجازه تست بالینی گرفت و هفته آینده از شروع اولین فاز تست بالینی واکسن کرونا در انستیتو سرم سازی رازی رونمایی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت گفت: امیدوارم قبل از 22 بهمن و طبق مصوبه با اولویت بندی های صورت گرفته، واکسیناسیون را در گروه های هدف شروع کنیم اما تا زمانی که مطمئن ترین و بی خطرترین واکسن را نتوانیم به کشور وارد کنیم، این کار را انجام نمی دهیم، چانه زنی های ما به دلیل این است که موثرترین واکسن را وارد کشور کنیم.

وی افزود: علاوه بر اینها، درباره واکسن کووکس سازمان جهانی بهداشت نیز قرار بر این بوده از ماه فوریه توزیع در کشورهای هدف از جمله کشور ما شروع شود.

نمکی درباره واکسن کرونای ایرانی-کوبایی گفت: این واکسن فاز دوم مطالعه بالینی را در کشور کوبا آغاز کرده است و فاز سوم در آینده نزدیک و با انتقال دانش فنی و نام پاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران

زمان آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران