مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20فرهنگي

سومین جشنواره ملی تئاتر آیات به میزبانی خراسان شمالی آغاز به کار کرد


سومین جشنواره ملی تئاتر آیات امروز با نمایش 3 اثر در سایت تیوال و به میزبانی خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نخستین روز از این جشنواره 3 اثر نمایشی باد سرخ به کارگردانی کریم  عظیمی ججین از اردبیل، قندخون به کارگردانی عبدالرضافتحی از استان مرکزی و برزخ اروی شاعره ی آتش به کارگردانی اصغرمرادی از استان اصفهان از ساعت 10 صبح تا  شب12 برای علاقه مندان روی سایت تیوال بارگذاری شده است.

در دومین روز از جشنواره نیز آثار نمایشی مجلس شمرکشی به کارگردانی کیوان حبیبی از استان قزوین، میخواستم ببوسمت باران گرفت به کارگردانی محمدحسن زاده از خراسان رضوی و سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از استان کرمانشاه  روی سایت بارگذاری و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

اثر نمایشی برای عشق به کارگردانی امیر حسین جان نثار از خراسان شمالی  نیز در روز جمعه، سوم بهمن برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت آثار را به صورت رایگان ببیند و آثار برگزیده پس از داوری در روز جمعه، سوم بهمن همزمان با آیین اختتامیه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد اعلام  خواهد شد و این آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی تئاتر آیات به میزبانی خراسان شمالی آغاز به کار کرد

سومین جشنواره ملی تئاتر آیات به میزبانی خراسان شمالی آغاز به کار کرد