مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20سياسي

ایران می تواند در انعکاس فرهنگ اسلامی در حوزه حقوق کودک، الگویی برای جهان باشد


جمهوری اسلامی می تواند در انعکاس فرهنگ اسلامی در حوزه حقوق کودک، الگویی برای جهان باشد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی می تواند در انعکاس فرهنگ اسلامی در حوزه حقوق کودک، الگویی برای جهان باشد.

سید علی آقازاده اول بهمن ماه در افتتاحیه یازدهمین مدرسه زمستان حقوق کودک استان مرکزی با اشاره به اینکه امیدواریم در زمینه خدمات بهتر و رفع مشکلات کودکان به عنوان قشر سرنوشت ساز کشور اقدامات بهتری اعمال شود، اظهار کرد: امیدواریم در این مدرسه مخاطبین به 700 نفر برسند و بتوانیم مسائل و مشکلات کودکان که تضمین کننده آینده کشور هستند را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی نگاه به کودک و فرهنگ زندگی کودکان کاملا با سایر نظام های دنیا متفاوت است و به نظر می رسد که فرصت خوبی است که بتوانیم از این فرهنگ و از دیدگاه حکومت اسلامی حق کودکان بر والدین و عکس آن را بهتر و بیشتر و با حساسیت بالاتر مورد توجه قرار دهیم.

آقازاده با بیان اینکه این دیدگاه را می توان با سایر فرهنگ ها و کشورهای به ظاهر پیشرفته که حقوق کودکان در آنها بیشتر تضییع می شود، مقایسه کرد، افزود: مسلما با انعکاس این فرهنگ اسلامی می توان به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شد و جمهوری اسلامی می تواند در زمینه های مختلف در سطح دنیا فرهنگ سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران می تواند در انعکاس فرهنگ اسلامی در حوزه حقوق کودک، الگویی برای جهان باشد

ایران می تواند در انعکاس فرهنگ اسلامی در حوزه حقوق کودک، الگویی برای جهان باشد