مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-20اقتصادي

راه اندازی 35 کارگاه توسط یک کارآفرین حوزه پوشاک در قزوین


یکی از پیشران های حوزه پوشاک با اعلام اینکه 35 کارگاه راه اندازی کرده و 300 نفر مشغول به کار شدند، گفت: اغلب واحدهای تولیدی با مشکلاتی مانند سرمایه در گردش مواجه هستند و بهتر است مسئولین برای تهیه مواد اولیه به کارگاه ها کمک کنند تا چرخ آن ها از کار نیفتد.

- ایسنا/قزوین یکی از پیشران های حوزه پوشاک با اعلام اینکه 35 کارگاه راه اندازی کرده و 300 نفر مشغول به کار شدند، گفت: اغلب واحدهای تولیدی با مشکلاتی مانند سرمایه در گردش مواجه هستند و بهتر است مسئولین برای تهیه مواد اولیه به کارگاه ها کمک کنند تا چرخ آن ها از کار نیفتد.

محمد میرزایی درگفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 25 سال است که در حرفه تولید پوشاک فعالیت دارم و در حال حاضر 300 نفر در 35 کارگاه راه اندازی شده در این مدت، فعالیت دارند.

طی این سال ها 18 نفر از افرادی که با ما کار می‎کردند مستقل شدند و خودشان کسب وکار راه انداختند اما امروزه تولیدکنندگان با مشکلات بزرگی دست وپنجه نرم می کنند، اغلب واحدهای تولیدی با مشکلاتی مانند سرمایه در گردش مواجه هستند؛ سود بانک ها نیز بیشتر از سود تولید است به همین دلیل باید مبلغی روی آن بگذاریم تا سود بانک را پرداخت کنیم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: به عنوان تولیدکننده که صفر تا صد کار را انجام می دهیم با شرایط بازار تنها 10 درصد سود داریم؛ ما محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 35 کارگاه توسط یک کارآفرین حوزه پوشاک در قزوین

راه اندازی 35 کارگاه توسط یک کارآفرین حوزه پوشاک در قزوین