مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-20اقتصادي

آزادی 800 زندانی با اجرای طرح پایش در البرز


با اجرای طرح پایش زندانیان در این استان حدود 800 زندانی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فاضلی هریکندی صبح چهارشنبه در دادگستری استان البرز اظهار کرد: از آبان ماه سال جاری که دستورالعمل طرح پایش زندانیان توسط رییس دستگاه قضا به دادگستری های استان ها ابلاغ شد، اجرای این طرح را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: البته دادگستری استان البرز از شهریور ماه سال جاری طرحی مشابه را با عنوان غربالگری زندانیان در دستور کار خود قرار داده بود که نتایج بسیار مثبتی داشت.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: بیش از 2 هزار و 300 تقاضا بر اساس بخشنامه طرح پایش زندانیان مورد موافقت قرار گرفت که برای تعیین تکلیف به واحدهای قضایی مرتبط ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از 440 بازدید توسط مقامات قضایی از زندان های استان انجام و بیش از 20 جلسه با مدیران واحدهای قضایی و مسئولان زندان ها برگزار شده است.

فاضلی هریکندی متذکر شد: تعداد زندانیان آزادشده با اجرای بخشنامه رییس قوه قضاییه حدود 800 نفر هستند، همچنین از بیش از 2300 درخواست ارسال شده به حوزه های قضایی نزدیک به 700 مورد نیز که نیاز به رسیدگی بیشتر داشته در دست بررسی است و قطعاً زندانیان بیشتری از فواید این بخشنامه در قالب آزادی یا تبدیل وضعیت بهره مند خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 800 زندانی با اجرای طرح پایش در البرز

آزادی 800 زندانی با اجرای طرح پایش در البرز