مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-20سياسي

افتتاح فاز اول پروژه پادگان ارتش نهبندان تا پایان سال جاری


فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت 88 درصدی برخوردار است، گفت: فاز اول این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان سه شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث و استقرار نیرو در پادگان ارتش شهرهای نهبندان و قاین از منویات رهبری و اوامر فرماندهی کل قوا بود که محقق شد.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تیپ 258 نیروی زمینی ارتش در نهبندان و نوار مرزی شرق کشور مستقر شده است.

امیر آذریان با بیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت 88 درصدی برخوردار است، اظهار کرد: امید است فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت امنیت خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در شرایط مطلوب امنیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید در هر شرایطی امنیت خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه پدافند هوایی، سامانه موشکی، توپخانه و بالگردهای ارتش پیشرفته هستیم.

امیر آذریان با بیان اینکه تمامی تجهیزات دفاع زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی بومی هستند، گفت: این امکانات و تجهیزات به برکت دفاع مقدس حاصل شده که باید قدر دان آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول پروژه پادگان ارتش نهبندان تا پایان سال جاری

افتتاح فاز اول پروژه پادگان ارتش نهبندان تا پایان سال جاری