مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:452021-01-19اقتصادي

جزییات بازسازی خانه های سیل زده لرستان/ پیشرفت 97 درصدی واحدهای احداثی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به جزییات بازسازی خانه های سیل زده در این استان، گفت: در حال حاضر میزان پیشرفت فیزیکی واحدهای احداثی 97 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود رضایی در نشست مجازی با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه بعد از وقوع سیلاب در استان، کار تعمیرات کل واحدهایی که نیاز به تعمیر داشتند با اتمام رسیده است، اظهار داشت: همچنین کار احداث 12 هزار و 621 واحد بعد از وقوع سیلاب در دستور کار قرار گرفت.

پیشرفت 97 درصدی واحدهای مسکونی احداثی وی با بیان اینکه از این تعداد 11 هزار و 484 واحد روستایی و هزار و 137 واحد نیز شهری بودند، افزود: این تعداد واحد با پیشرفت فیزیکی حدود 97 درصد در حال اتمام هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیان داشت: متناسب با همت و توان متقاضیان و خسارت دیدگان کار در این زمینه تکمیل می شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه واحدهایی که باقی مانده اند، واحدهایی بوده که یا خیلی دیر کار احداث آنها شروع شده و یا اینکه مشکلات خاصی مانند صدور پروانه، ورثه، حقوقی داشته اند، ادامه داد: عمدتاً افرادی که خسارت دیده واقعی و نیازمند مسکن بودند در همان ابتدا، کار را شروع کردند و به نتیجه رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازسازی خانه های سیل زده لرستان/ پیشرفت 97 درصدی واحدهای احداثی

جزییات بازسازی خانه های سیل زده لرستان/ پیشرفت 97 درصدی واحدهای احداثی