مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:052021-01-19سياسي

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست هم اندیشی نخبگان و مستعدین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود.

وی تصریح کرد: زیربنای همه پیشرفت ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِی نسبت به انسانیت، که مضموم و ناپسند است.

حسینی خودباوری نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.

حمداله اکوانی رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت های گسترده انسانی در تخصص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف است

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف است