مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:502021-01-19اجتماعي

برگزیدگان مسابقه کشوری حفظ سوره های صف و جمعه معرفی شدند


آیین اختتامیه و قرعه کشی مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره های مبارکه صف و جمعه به شامگاه 30 دی ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

- برگزیدگان مسابقه کشوری حفظ سوره های "صف" و "جمعه" معرفی شدند ایسنا/کرمان آیین اختتامیه و قرعه کشی مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره های مبارکه صف و جمعه به شامگاه 30 دی ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، با توجه به عدم حضور شرکت کنندگان، این مراسم به صورت به طور زنده از صفحات آپارات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و صفحه اینستاگرام هیات کربلا پخش شد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: به واسطه وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا وقفه چندماهه ای در برگزاری مسابقات قرآن مجتمع مس سرچشمه رخ داد.

روح الله ابوالهادی در ادامه به تاریخچه برگزاری این مسابقات توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اشاره و بیان کرد: مسابقات قرانی مس سرچشمه از سال 97 آغاز شده و تاکنون هم به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: اولین دوره مسابقه با 3100 نفر شرکت کننده در بخش حفظ سوره یاسین برگزار شد که در شهرستان های رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز بود و یک دوره هم مخصوص دانش آموزان شهرستان رفسنجان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه کشوری حفظ سوره های صف و جمعه معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه کشوری حفظ سوره های صف و جمعه معرفی شدند