مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 16:002021-01-19اقتصادي

عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/ افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شورای رقابت اخیراً فرمول جدیدی برای افزایش قیمت خودرو های داخلی مصوب کرد که بر اساس آن قیمت گذاری 55 درصد تولید خودروسازان که خودرو های اقتصادی تر و مورد تقاضای عامه مردم است از دستور العمل قیمت گذاری شورای رقابت .

- در پی مخالفت سازمان بازرسی با فرمول جدید شورای رقابت برای گرانی خودرو و با توجه به روند نزولی نرخ ارز، افزایش قیمت خودرو برای 3 ماهه آخر سال منتفی شد و شورای رقابت از موضع خود برای رشد مداوم قیمت خودرو عقب نشینی کرد.

در عین حال قیمت گذاری خودرو های جدید نیز به کمیته خودرو واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شورای رقابت اخیراً فرمول جدیدی برای افزایش قیمت خودرو های داخلی مصوب کرد که بر اساس آن قیمت گذاری 55 درصد تولید خودروسازان که خودرو های اقتصادی تر و مورد تقاضای عامه مردم است از دستور العمل قیمت گذاری شورای رقابت تبعیت می کرد و 45 درصد خودرو ها نیز مشمول فرمول جدید قیمت گذاری می شدند.

این دستورالعمل شورای رقابت مورد انتقاد سازمان بازرسی قرار گرفت و امروز شاهد عقب نشینی شورای رقابت از فرمول جدید قیمت گذاری خودرو ها هستیم.

در این مورد رضا شیوا، رییس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت گذاری سه ماهه خودرو از دستور کار خارج شد، گفت: قیمت خودرو های داخلی در فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/ افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد

عقب نشینی شورای رقابت از افزایش قیمت خودرو/ افزایش قیمت 3 ماهه منتفی شد