مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:352021-01-19بين الملل

فلسطین، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد


وزارت خارجه فلسطین امروز (سه شنبه) متعهد شد، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی را به دلیل به رسمیت شناختن پروژه شهرک سازی شهر داوود در مرکز قدس اشغالی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

- وزارت خارجه فلسطین امروز (سه شنبه) متعهد شد، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی را به دلیل به رسمیت شناختن پروژه شهرک سازی "شهر داوود" در مرکز قدس اشغالی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، این وزارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد، قدس شرقی با تمام مرزها و مساحتش از جمله شهرک قدیم و شهرک سلوان متعلق به سرزمین فلسطین است که از سال 1967 اشغال شده است.

برخلاف میل دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی و دولت آمریکا که دوره اش پایان یافته و از هرگونه طبقه بندی قانونی یا دیپلماتیک یا اخلاقی خارج شده است، قدس شرقی پایتخت ابدی کشور فلسطین است.

در این بیانیه آمده است که اظهارات ستمکارانه فریدمن عدول علنی از مشروعیت بین المللی، قطعنامه ها و قوانین بین المللی و عرف دیپلماتیک است .

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد، این موضوع را با کارشناسان حقوقی و طرف های ذیربط در میان می گذارد تا امکان بازخواست و مجازات فریدمن را در برابر دادگاه های بین المللی و تخصصی بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد

فلسطین، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد