مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:152021-01-19پزشكي

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب به بیمارستان نرگسی گچساران گفت: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پرویز پزدانپناه  در نشست بررسی وضعیت بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد که یک بیمارستان را افتتاح  کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات  این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی  برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصیص بیمارستان رجایی در استخدام های جدید نیروی خوبی دیده شده است.

یزدانپناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است  و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد،ابراز کرد:  با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت های بیمارستانی این شهرستان  افزایش خواهد رسید.

 پزدانپناه گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی

انتقاد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیران گچسارانی در اتمام بیمارستان نرگسی