مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19پزشكي

روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان به دنبال اجرای طرح شهیدسلیمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روند نزولی کرونا را در استان سیستان و بلوچستان بعد از اجرای محدودیت های هوشمند، طرح خانه و محله محور شهیدسلیمانی شاهد هستیم یه گونه ای که در دی ماه امسال تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در مقایسه با ماه قبل آن 85 درصدکاهش داشت.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در دی ماه امسال تعداد68 نفر از شهروندان عزیزمان را با نتیجه آزمایشگاهی قطعی کووید 19 از دست داده ایم، این تعداد در ماه قبل از ان یعنی  آذرماه 378 نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: تعداد کل فوتی های استان در اثر بیماری کرونا را  هزار و 132 نفر عنوان  و گفت: خوشبختانه در دی ماه امسال  پنج روز بدون  فوت کرونا را در استان سپری کردیم  که 2 روز آن متوالی بود.

وی از شناسایی روزانه به طور متوسط 40 نفر به کرونا در دی ماه در استان خبر داد و افزود: در 24 ساعت گذشته ابتلاء  32 نفر از هم استانی های عزیز بر اساس نتایج آزمایشات به کرونا اثابت رسیده است و  بدین ترتیب آمار مبتلایان به کرونا در استان به 26 هزار 906 نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در دی ماه نیز استفاده از تست سریع برای تشخیص قطعی  موارد کووید 19 ادامه پیدا کرده است و  موفقیت های بدست آمده در شناسایی و کشف موارد مثبت و همچنین موارد پرخطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان به دنبال اجرای طرح شهیدسلیمانی

روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان به دنبال اجرای طرح شهیدسلیمانی