مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19سياسي

نقش دانشگاهیان و انتخابات آینده


میطلبد دانشگاهیان ما بدور از انواع جناح بندی ها، پیشنهادات خود را به صورت اسناد جامع ملی یا محلی چالشها و راهکارها، با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود کشور با ادبیاتی فصیح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید حسین آل عبایی در یادداشتی ذیل عنوان دانشگاهیان و انتخابات آینده آورده است: یکی از بهترین اندوخته های ما در چهل و اندی سال بعد از انقلاب اسلامی، دانشگاه های ما و انبوهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی ما هستند که نیروهای با ارزش حتی تراز اول علمی در سطح بین المللی بشمار می روند.

همچنین از طرفی کشور ما از نظر منابع عظیم طبیعی زیر زمینی، رو زمینی، دریایی، ساحلی و همزمان داشتن شرایط آب و هوایی چهار فصل در مناطق مختلف کشور، موقعیت استراتژیک کشور و منابع مهم نیروی انسانی صاحب یکی از منحصربفردترین ظرفیت های ملی برای توسعه همه جانبه بشمار می رود.

قانون اساسی کشورمان به عنوان یک میثاق نامه ملی، شرایط اثرگذاری مردم در تمامی امور جامعه را بر پایه برگزاری انتخابات فراهم آورده است و تغییر دولت ها فرصتی برای رقم زدن فصل تازه ای از انتظارات و تحقق ایده ها برای ساختن ایران اسلامی بشمار می رود.

قوه مجریه می تواند تلاقی گاه مناسبی از همه منابع کشور، جهت بهترین بهره وری از آنها برای ایران و ایرانی فراهم آورد و آوردگاه اصلی رقم زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشگاهیان و انتخابات آینده

نقش دانشگاهیان و انتخابات آینده