مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19سياسي

رعایت اصول فنی ساخت در پروژه تله کابین کرمانشاه حیاتی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: رعایت اصول فنی در ساخت پروژه تله کابین کرمانشاه بسیار مهم و حیاتی است، زیرا این پروژه یک پروژه عمومی است که با جان و سلامت مردم ارتباط دارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: رعایت اصول فنی در ساخت پروژه تله کابین کرمانشاه بسیار مهم و حیاتی است، زیرا این پروژه یک پروژه عمومی است که با جان و سلامت مردم ارتباط دارد.

مهرداد سالاری در جلسه شورای فنی استان با بیان اینکه شهرداری باید تمامی موارد مربوط به اصول فنی ساخت پروژه تله کابین را رعایت کند، افزود: این پروژه به لحاظ اینکه جنبه عمومی دارد، شهرداری و پیمانکار با جدیت ملزم به رعایت اصول فنی در ساخت آن هستند.

وی گفت: پروژه ای مانند تله کابین به لحاظ اینکه مردم دائماً از آن استفاده می کنند جزو ابنیه ها و سازه های بسیار مهم محسوب می شود، بنابراین شهرداری کرمانشاه یک هفته فرصت دارد نسبت به پاسخگویی جهت رفع ایرادات و استاندارد سازی پروژه که توسط کمیته ناظرین اداره استاندارد در خصوص فنداسیون و جوشکاری مشخص شده اقدام کند، در غیر اینصورت دیگر اقدامات برای رعایت اصول فنی طرح انجام خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه پروژه تله کابین کرمانشاه جزو پروژه های مهم و مورد نیاز برای شهر کرمانشاه است، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول فنی ساخت در پروژه تله کابین کرمانشاه حیاتی است

رعایت اصول فنی ساخت در پروژه تله کابین کرمانشاه حیاتی است