مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19اقتصادي

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران پاکدست و قانونمند حمایت می کند


دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که با عنوان سرمایه گذار به دنبال سوءاستفاده از منابع بانکی و دریافت اراضی دولتی به بهانه راه اندازی واحدهای تولیدی هستند با جدیت و به صورت قانونی برخورد می کند و البته از سرمایه گذاران .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی در برخورد با افرادی که با عنوان سرمایه گذار به دنبال سوءاستفاده از منابع بانکی و دریافت اراضی دولتی به بهانه راه اندازی واحدهای تولیدی هستند با جدیت و به صورت قانونی برخورد می کند و البته از سرمایه گذاران پاکدست و قانونمند که به دلیل شرایط کنونی با مشکل مواجه شده اند، حمایت جدی و قانونی خواهد شد.

یدالله موحد در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی باید بر مبنای منافع ملی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت حمایت از تولید اقدام کرد.

وی افزود: مشکلات موجود در روند احداث یک واحد تولیدی که با 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری شخصی در سیرجان احداث و در ادامه کار خود با مشکلاتی مواجه شده و در آستانه فسخ قرارداد بود، با تدابیر قضایی و بررسی تخصصی راهکارهای موجود رفع شد و سرمایه گذار این واحد تولیدی متعهد شده تا پایان سال جاری نسبت به نصب تجهیزات و راه اندازی آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران پاکدست و قانونمند حمایت می کند

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران پاکدست و قانونمند حمایت می کند